Bloggen: help??!

En dan besluit je te gaan bloggen. Om meer schrijfvaardigheid te krijgen, makkelijker te schrijven, met taal te spelen en nog veel meer van dat soort redenen. Alleen: hoe start je in godsnaam? Want de redenen om te gaan bloggen vormen ook gelijk het probleem: waar schrijf ik over? Waar haal ik de inspiratie vandaan? Hoe vind ik onderwerpen waar ik zelf graag over schrijf, maar die ook nog eens interessant zijn voor jullie? Dus vooralsnog besluit ik te schrijven over alles wat mij bezig houdt. Op die manier hoop ik uiteindelijk te filteren waar ik nou echt over wil bloggen en wereldfaam mee wil verwerven… LC

Een gedachte over “Bloggen: help??!

  1. Het begin is misschien moeilijk maar ik ben ondertussen zwaar verslaafd 😉 Ik ben vooral anders om me heen gaan kijken en meer gaan opletten. Continue kijken waar je eventueel over zou kunnen bloggen. Veel succes met bloggen!

    Like

Geef een reactie

