Mijn dokter? Go Back To The Zoo!

Go Back To The Zoo treedt op in Paradiso op 12 april 2012. En ik heb kaartjes weten te bemachtigen voor dit uitverkochte concert. Mijn doelstelling voor de komende weken is dan ook: ervoor zorgen dat ik zo snel mogelijk weer pijnloos kan lopen, rennen en springen, zodat ik op 12 april in Paradiso bij het optreden vooraan kan staan!

Zoals jullie weten lig ik al een paar weken op bed om onder andere mijn botten (bekken en heiligbeen) te laten helen, die zijn gebroken bij een stom verkeersongeluk eind 2011. Het goede nieuws: alles komt goed. Het slechte nieuws voor mij: dit gaat nog een paar weken duren. Hierdoor is de verveling toegeslagen. En goed ook.

Maar gelukkig is daar Go Back To The Zoo met hun nieuwe single. Het maakt dat ik op mijn ziekenhuisbed wil dansen. Het doet me dromen van festivals, van Go Back To The Zoo op Pinkpop, van concerten. En dus van het concert in Paradiso op 12 april…

Thnx guys! See you down the front. Daar ga ik voor zorgen. LC

Go Back To The Zoo — ‘What If’ [Official Music Video]

Geef een reactie

