Pislink

Loslaten: kun jij dat? Lukt het jou om dingen naast je neer te leggen? Om je schouders op te halen en dat wat je dwars zit van je af te laten glijden? Het even te parkeren en er niet meer aan te denken? Mij lukt het de ene keer beter dan de andere keer, maar dit weekend geef ik het maar op. Het lukt écht niet.

Dit weekend is het Pinksterweekend. En met Pinksteren wordt er jaarlijks 3 dagen lang feest gevierd in Landgraaf. Juist: Pinkpop! Drie dagen lang genieten van waanzinnig goede livemuziek met leuke en gelijkgestemde muziekliefhebbers om je heen. Zelfs regen kan daar de sfeer niet verpesten, en het zonnetje maakt het plezier er alleen maar groter op. En zon is er genoeg dit weekend.

Ook dit jaar hadden we weekendkaarten voor Pinkpop. Wat verheugde ik me erop: een heel weekend lang even de boel de boel laten, het tempo aanpassen naar jouw tempo, samenzijn met vrienden en kennissen en natuurlijk bovenal genieten van topacts als Bruce Springsteen, Mumford and Sons en Ben Howard. Door een kort noodlottig moment 5 maanden geleden heb ik echter vorige week mijn kaartjes uit handen moeten geven. Drie dagen lopen, staan en zitten is voor mij nog toekomstmuziek. En wat baal ik daarvan! Ik had nu nergens liever willen zijn dan in Landgraaf. En daar denk ik de hele dag aan. Ik krijg het niet uit mijn hoofd. Natuurlijk helpt het niet dat mijn hele timeline bestaat uit berichten over en vanuit Pinkpop, of dat mijn favoriete radiostation live uitzendt vanaf Pinkpop. Ik zou kunnen besluiten deze Pinkpopwereld buiten te sluiten, maar ik weet dat ik het dan nog steeds niet los zou kunnen laten. Ik wilde zo graag!

Mijn tijd komt wel weer, ik weet het. Alleen dat stemmetje in me dat bedacht dat Tegenpartij nu wel daar zou kunnen rondlopen, terwijl ik gedwongen moet thuisblijven, dat stemmetje is zó boos. Tegenpartij is de veroorzaker van het feit dat ik daar nu niet kan zijn en heeft niet eens het lef daarvoor de verantwoordelijkheid op zich te nemen. Ik ben woedend, nee, PISLINK op dit moment. En ik hoop heel erg dat Karma bestaat…

LC

3 gedachtes over “Pislink

  1. lieffie, moest ook al erg aan je denken. zeer begrmijpelijk dat je woedene bent, ga desondanks vooral toch genieten van wat er ook is.de zon schijnt ook voor jou!liefs en tot dinsdag.weet je meer dan welkom!yvonne

    Like

Geef een reactie

