Soms moet je even voelen

Thankful Dankbaar Voelen Feel

Soms moet je even voelen. Even voelen hoe ver je al bent. Voelen wat je hebt bereikt in de afgelopen periode. Voelen dat het echt steeds beter gaat, stapje voor stapje. Om dat te voelen heb ik dan wel even een terugslag nodig: sinds midden vorige week heb ik weer ontzettende last van mijn bovenrug, mijn nek en de schijnbaar daarbij behorende knallende koppijn (ik kan het met geen mogelijkheid hoofdpijn noemen, daarvoor is het te erg) en misselijkheid. En dat neemt elke dag een beetje in hevigheid toe. Waarschijnlijk heb ik in de weken hiervoor weer net iets teveel gedaan. Of misschien wil de kosmos me gewoon duidelijk maken, me even laten voelen hoe goed het eigenlijk gaat.

Dus ik ben dankbaar. Dankbaar dat alles het nog doet; dat ik nog ademhaal, dat ik geen dwarslaesie heb. Dankbaar dat ik de afgelopen maanden zo vooruit ben gegaan, ook al mopper ik vaak op het trage tempo. Dankbaar dat ik nu alweer zo veel kan doen vergeleken met enkele maanden geleden. Dankbaar voor alle steun en support die ik krijg. Dankbaar dat ik de tijd krijg om te herstellen. Dankbaar voor de lessen die ik de afgelopen maanden heb mogen leren.

En precies op het moment dat ik me dit besef, krijg ik een mail van mijn jurist met het nieuws dat de tegenpartij volledige aansprakelijkheid erkent. Eindelijk, na 8 maanden. Ik zit te grienen als een klein kind.

Soms moet je schijnbaar even voelen hoe goed het gaat…

4 gedachtes over “Soms moet je even voelen

  1. Mooi blog! Alleen zo kom je vooruit! En ik ben heel blij voor je dat de tegenpartij eindelijk die molensteen van je nek haalt. Dat gaat je zeker helpen, mentaal en dus ook fysiek! Heel fijn!
    LR

    Like

  2. Mooi Blog.
    Bijzonder om te lezen hoe inderdaad op het moment dat je zonder voorwaarden je situatie aanvaard, ook dat andere blok aan je been verdwijnt.
    Is er dan daadwerkelijk een sorry universele energie die dit soort ontwikkelingen op elkaar afstemt?

    Like

Geef een reactie

