Vrolijk liedje van de dag (207)

Verlang jij ook naar zonnige weiden, duizenden mensen om je heen in festivalstemming, biertjes met vrienden op het gras, vol energie staan springen bij die ene band, slapen in tentjes, maar vooral naar de ZON?

Ik wel. En vandaag ben ik het grauwe, grijze en sombere weer zat. Ik klim op de barricade. Ik start met een vrolijk liedje en jaag die koude, kille herfstdag hierbij weg.

Wat is jouw vrolijke liedje? Welk liedje zet jij op om er weer even tegenaan te kunnen? Laat het me weten!

Mijn liedje vandaag is van Peter, Bjorn and John, een indieband uit Zweden. Hun lied Young Folks van het album Writer’s block werd in 2006 een kleine hit in Europa. Zodra ik het begin hoor, vormt mijn mond zich in een grijns en droom ik even weg.

Enjoy!

LC

Een gedachte over “Vrolijk liedje van de dag (207)

Geef een reactie

