Hoelang ga ik dit nog volhouden?

Het lijkt alsof de hele wereld zich terug trekt, afstand neemt. En ik ploeter maar verder, met het gevoel dat ik alles alleen moet doen. Een jurist die voor mijn gevoel de dingen nu wel heel erg op het laatste moment aan laat komen. De UWV die in mijn nek hijgt. Alles wat voor de vakantie geregeld moet worden (en dat is echt wel wat meer dan zomaar wat kleding in een tas gooien en vertrekken). De monsters, voor wie ik op het moment veelal alleen zorgdraag, en die beiden in hun onuitstaanbare periode zitten. Vriendinnen die druk met hun eigen sores zijn en daardoor geen tijd hebben voor een knuffel. Zorgen om alles wat de scheiding met zich mee gaat brengen; de impact op de monsters, de financiën, onze woonsituatie. De impact die dit heeft op mijn beginnende relatie. En dan nog mijn fysieke staat, die weliswaar steeds iets beter wordt, maar nog lang niet optimaal is.

Ik ben zo moe. Zo ontzettend moe.

4 gedachtes over “Hoelang ga ik dit nog volhouden?

  1. Ik begrijp het hoor! Heb ook in die situatie gezeten. Niemand heeft me hulp geboden om te helpen verhuizen. Iedereen stak zijn kop in t zand. Niet fijn. Het heeft me gelukkig niet verbitterd. Misschien moet je gewoon wat meer hulp durven vragen. Uit zichzelf gaan ze het volgens mij niet doen hé!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

